loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1190 تابستان 1391 نظرات (0)

تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..

________________________________________________________________


ازميان كسانى كه براى دعاى باران به تپه ها مى روند تنها كسانى كه چتر با خود مى برند به كارشان ايمان دارند.

________________________________________________________________


دلم همچو آسمان،پر از ابرهاي بارانيست،اي کاش دلم امشب بگريد، شايد که بغض عشق در چشمانم بشکند

________________________________________________________________


خدا روز بدون رنج، بدون خنده، بدون اندوه، وآفتاب بدون باران وعده نداده است

________________________________________________________________


 بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانمبی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم . . .

________________________________________________________________


من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بسهر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .

________________________________________________________________


 دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارندغزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند . . .

________________________________________________________________


بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی امبی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام

________________________________________________________________


هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند

________________________________________________________________


ميگي گل رو دوست داري ولي ميچينيش... ميگي بارون رو دوست داري ولي با چتر ميري زيرش... ميگي پرنده رو دوست داري ولي تو قفس ميندازيش... چه جوري ميتونم نترسم وقتي ميگي دوستم داري؟؟؟

________________________________________________________________


سکوتم را به باران هديه کردم/ تمام زندگي را گريه کردم/نبودي در فراق شانه هايت/به هر خاکي رسيدم تکيه کردم

________________________________________________________________


اي عشق مدد کن که به سامان برسيمچون مزرعه ي تشنه به باران برسيميا من برسم به يار و يا يار به منيا هردو بميريم و به پايان برسيم

________________________________________________________________


فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمیتو کویر آرزو باران رحمتیبه گمونم آخر عاشقای عالمیبذار راحتت کنم ، فکر میکردم آدمی...!!!!

________________________________________________________________


روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفتزیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفتچه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سمآنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت

________________________________________________________________


گه يک شب ديگه زير بارونا قدم زدي بدونکه تموم فکر من پيش تو بودمثه تو تو  زندگيم هيشکي نبود...

________________________________________________________________


خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم ، هرچه هستی گذرا نیستهوایت ، بویت ... فقط آهسته بگو  . . . با دلم می مانی . . .

________________________________________________________________


سوختم باران بزن شايد تو خاموشم کني / شايد امشب سوزش اين زخم ها را کم کني/آه باران من سراپاي وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شايد تو خاموشم کني

________________________________________________________________


تو يعني پاکي باران تو يعني لذت ديدنتو يعني يک شقايق را به يک پروانه بخشيدنتو يعني از سحر تا شب به زيبايي درخشيدنتو يعني يک کبوتر را زتنهايي رها کردنخداي آسمان ها را به آرامي صدا کردنتو يعني روح باران را متين و ساده بوسيدن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 1,858
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,732
  • بازدید ماه : 5,732
  • بازدید سال : 72,996
  • بازدید کلی : 2,259,624
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: