loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 887 پاییز 1392 نظرات (0)

رابطه ی قلبی دو دوست نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


نماز عشق ترتیبی ندارد ، چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستی نیست . (ارد بزرگ)

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خدا به من زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


هرکس را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زندگی مثل دیکته است ، هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ، دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زندد ورقه ها بالا !

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهایی خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شکسته شیشه ی قلبم ، کجایی مرحم دردم ، تو را در غربت عشقم غریبانه صدا کردم ، صدا کردم تو را هستی شنیدی و گذر کردی ، مرا آواره و تنها گدای در به در کردی .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد ، دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند ، دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد ، دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند ، دلم برای کسی تنگ است ، دلم برای تو تنگ است .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


چراغ دل تاریکم از این خانه مرو ، آشنای تو منم بر در بیگانه مرو ، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من ، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو ، سوختی جان مرا آه مکن ، اشک مریز ، از بر عاشق دلداده غریبانه مرو .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


از جرم عشق گر پیش کسم راه نیست ، یا رب تو آگهی که محبت گناه نیست .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زندگی تلخ ترین خواب منست ، خسته ام ، خسته از این خواب بلند .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


هر وقت نتوانستی کسی را فراموش کنی بدان هنوز تو در خاطرش هستی .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شبی غمگین ، شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد ، دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد ، به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد ، تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد ، او هرگز شکستم را نفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


يه طرح از چشمات بفرست ، یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


همیشه مست و شیدری تو بودم / به فکر آرزو های تو بودم
تموم آرزوهای منی ، کاش / یکی از آرزوهای تو بودم . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


هرچه زدم بی تو دلم وا نشد
جز تو کسی باب دل ما نشد
هرچه پرستو شدم و پر زدم
هم نفسی مثل تو پیدا نشد . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


اگر اسم آدما رو بارزترین صفاتشون بذارن ٬ اسم منو چی میذاشتی !؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


در این شب پر از سکوت ، واژه ها یاری ام نمیکنند ، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار
بر لحظاتم سایه نمی افکند ، کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق میشدم
تو زیباترین ترانه ام هستی . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


من تو را باز کجا خواهم یافت ؟ جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب
چیست افسانه عمر . . . ؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


آفتاب پنجره را میشناسد حتی اگر بسته باشد
مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد
دل هواتو میکند حتی اگر شکسته باشد . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


واسه مشق شبت بنویس : اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان با دگران وای به حال دگران . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


چرا غمگینی ؟ : عاشق شدم
آیا عشق شیرین است ؟ : بله شیرین تر از زندگی
چرا تنهایی ؟ : ویژگی عاشق هاست
لذت تنهایی چیست ؟ : فکر به او و خاطرات او
چرا می روی ؟ : برای اینکه او رفت
دلت کجاست ؟ : پیش او
قلبت کجاست ؟ : او برده
پس حتما بی رحم بوده نه ؟ : نه اصلا
چرا ؟ : چون باز هم او را میپرستم . . .

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر/ کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی...

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


نه ازآشنایان وفا دیده ام نه از باده .
نوشان صفا از نامردمیها نرنجد دلم که ازچشم خودهم خطادیده ام

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم .
برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


تبسم تو تجسم تمام خوبی هاست
به تبسمت سوگند که شاد بودنت آرزوی ماست

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


منحنی قلب من مشتق گیسوی توست خط مماس دلم تابع ابروی توست

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


زندگی مثل یه پل قدیمیه!
به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه،
به این فکر کن اگه افتادی یکی باشه دستتو بگیره...

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


کاش درآسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگیهایت میباریدم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


امشب به رسم عاشقی یادی زیاران می کنم، درغربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم، امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد،
آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای سرد...؟

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


خداوندا ! به پیمان مقدس دوستی سوگند،بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستیهایم را میبینند و باز دوستم دارند

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


شبی از‎ ‎پشت یک تنهایی نمناک و بارانی، تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم، تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


از وقتی که دلت اومد تنگ دلم هر روز دلم تنگ دل تنگت میشه

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


سلام بیبن من گم شدم نمیدونم از كجا باید برم ..
.
.
.
بگو از كدوم طرف باید قربونت برم

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دروغ نیست اگر بگوویم
که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دو شاخه گل ، دو جام مستی
به قربانم بری هرجا که هستی !!!

.______.______.______.______.______.______.______.______.______.______.


دلم می خواد که از سر محبّت
به عشق من بدی جواب مثبت
تو بی لیاقتی اگه بگی"نه"
اِندِ حماقتی اگه بگی "نه"
فدای اون که "نه" نمی گه می شم
عاشق یک دلبر دیگه می شم
اگر جواب "نه" بیاد تو sms و نامه ت
خلاصه قهر، قهر تا قیامت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 453
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 2,110
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,984
  • بازدید ماه : 5,984
  • بازدید سال : 73,248
  • بازدید کلی : 2,259,876
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: