loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1457 تابستان 1392 نظرات (0)

بچه خواهرم 3سالشه هروقت مي خواد قايموشک بازي کنه ؛ ميگه : خاله تو" برو گمشو" تا من بيام دنبالت...فک و فاميله داريم؟!

دختر خالم به پسرش ميگه:بيا آب بخور مگه نگفتي داري خفه ميشي؟؟؟
پسرش:نه ديگه خفم رفت پايين....!!!

بابام زنگ زده غذا سفارش بده میگه 2تا پیتزا مخصوص با یه همبرگر ساده. وقتی قط کرد بش میگم چرا نگفتی 3تا پیتزا؟ میگه پیتزا گرون میشد برا تو همبرگر گرفتم. من:(. فک و فامیله داریم؟

امشب سالگرد ازدواج مامان و بابامه , به بابام ميگم : بابا اگه زمان برگرده باز با مامان ازدواج ميكني؟ميگه : آره ولي تورو به دنيا نمياورديم :((( من برم بميرم؛ بابائه دارم ؟ :|
فک و فامیله داریم؟

تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده. هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه :)))) فک و فامیله داریم؟

با دوس دخترم رفته بودیم خرید لباس، منتظر بودم لباسو پرو کنه بیاد بیرون که یهو یکی از پشت دستشو گذاشت رو شونم، برگشتم دیدم مامانمه! :O گفت بگیر این مانتو رو به حساب من بده عروسمون بپوشه! :D
از خجالت کم مونده بود خودم برم پرو کنم مانتو رو! :| فک و فامیله داریم؟

خونه ساکت ساکته
مامانم : هان ؟؟
بابام : چی ؟
آخه توهم تا چه حد ؟
فک و فامیله داریم؟

چندتا عمه ی پیر داشتم همیشه توی عروسی ها میومدن سیخونک میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن :
بعدی تویی .. بعدی تویی
البته دیگه اینکارو نمیکنن..
چون توی ختم ها منم باهاشون همین کارو کردم

عمم به شوهرش ميگه: اگه تو رو نداشتم چيکار مي کردم؟؟
شوهرش ميگه: کِــيف مي کردي!!

داشتم میرفتم بیرون مامانم گفت خمیر دندون تموم شده، یکی سر راه بخر بیار
گفتم چه طعمی بگیرم ؟ داداشم از تو اتاق داد میزنه : دو سیب نعناع بگیر !!!! :))
فک و فامیله داریم؟

با دختر خالم رفته بودیم بیرون، دوست پسرش ما رو دید اومد جلو گفت:"این پسره کیه؟" دختر خالم هم اومد تریپ شاخی و دفاع از من بیاد گفت:"هر خری که هست به تو چه؟" من :| فک و فامیله داریم؟

لباس پوشيدم كه برم باشگاه..., مامانم ميگه الان كجا ميري هوا سرده...سرما ميخوري!
برو حياطو جارو كن!!! :| فک و فاميله داريم؟


مامان بزرگم زنگ زده بود واسه داداشم که سربازيه ، شماره رو گرفته بود، هي ميگف:
ننه صداي نوارتو کم کن بفهمم چي ميگي، ننه گوشام سنگينه، ننه صدات واضح نمياد، صداي نوارتو کم کن!!
کنجکاو شدم ببينم چه خبره ،گوشي رو ازش گرفتم ديدم يه ساعته داره با پيشواز ايرانسل حرف ميزنه!!! :-|
فک و فاميله داريم؟!؟

بابام زده پس کلم بهش میگم چرا میزنی؟
میگه میخوام جنبت زیاد بشه!
دو دقیقه بعد دوباره زد.
با حالت عصبی میگم چرا دوباره میزنی؟
میگه دیدی بی جنبه ای؟ :|
فک و فامیله داریم؟

گل در اومد از حموم
سنبل در اومد از حموم ...
- آواز پدرم بعد از در اومدن از حموم -
من: :|:|:| فک و فامیله داریم؟

با مامانم دعوام شده رفتم سر گوشیش میبینم شمارم رو پاک کرده :| فک و فامیله داریم؟

آبجیم فردا زایمان داره دختر خالم 4 سالشه زنگ زده میگه اصن نگران نباش من خودم یه بار سابقه به دنیا اومدن دارم ترس نداره که :)))) فک و فامیله داریم؟

بابام وقتي باهام کار داره صدام نميکنه مودم رو خاموش ميکنه

بچه که بودم هميشه برام سوال بود که چرا دستشويي ها مردونه زنونه دارن ، وقتي از بابام مي پرسيدم خيلي جدي مي گفت برا اينکه جيش مردا نبايد با جيش زنا قاطي شه :-|

لحظاتي پس از اتمام صبحانه در خانه ما،صداي آواز مامان از آشپزخونه کاملا جدي:
"به زير سقف اين خونه،منم مثل تو مهمونم،منم مثل تو ميشينم،هيچ کوفتيم درست نميکنم ..." فک و فاميله داريم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 214
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 593
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 665
  • بازدید سال : 67,929
  • بازدید کلی : 2,254,557
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: