loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1233 تابستان 1392 نظرات (0)

به مامانم مي‌گم مي‌خوام يه خونه جدا بگيرم و مستقل بشم؛ مي‌گه برو... برو مستقل شو... برو ايدز بگير.......!!!

شب جلو تلويزيون خوابم برده بود

مامانم اومد ساعت 2 نصفه شب پتو انداخت روم بوسم کرد ، کلي هم قربون صدقم رفت
بعد موقع رفتن پامو لگد کرد، داد زدم و گفتم : اهههههههههههه پام داغون شد
جواب داد: خاک تو سرت کنن آخه اينجا جاي خوابه؟

من و برادرم سرما نمي خوريم اصلا !!! مامانم ميگه براي اينکه وقتي بچه بودين از حمام که مي اومدين ميذاشتمتون جلو پنکه خشک بشين حالا بدنتون مقاوم شده !

فک و فاميله داريم؟


شوهر عمم ورداشته با خرمالو املت درست کرده :| فک و فاميله داريم؟


داداش کوچيکم داره مشق مينويسه . هر چند ديقه سرشو مياره بالا ميگه 8 خط مونده .

چند ديقه بعد : 10 تا مونده

چند ديقه بعد : حالا 11 تا مونده

من :|

فک و فاميله داريم؟


يه لشگر از فاميلامون حمله کردن خونمون هر چند دقيقه يه بار هم يه چيزيو بچه ها ميزنن ميشکونن پسر خالم بر گشته بهشون ميگه بچه ها چيزايي که نميشکنه رو الکي زمين نندازيد :| فک و فاميله داريم؟


مستاجرمون ميگه براي زير زمين در نصب كنيد، من مي گم نه لازم نيست. پسر خالم مي گه نــه اگه نصب نكنيد گربه ها ميرن زيرزمين تخم مى زارن ! ما :| فک و فاميله داريم؟


ديشب داداشم يهويي از اتاق زد بيرون. در حالي که داد ميزد و ميگفت: عه،...همه کار هام رو بايد خودم بکنم، و به سمت توالت روانه شد ! فک و فاميله داريم؟


عمه ام تاپ پوشيده بوده که مثلا واسه شوهرش عشوه بياد بعد از دو ساعت تلاش بي وقفه.... شوهرش ميگه: تو سردت نيست اينجا لخت نشستي..؟

فک و فاميله داريم؟


با کلي شوق و ذوق رفتم خونه، مي گم پدر جان استادمون گفت بين همه ي کلاس ها، من بالاترين نمره رو گرفتم. مي گه: ببين ديگه بقيه چقدر خنگن..

فک و فاميله داريم؟

پسر داييم ميگه خوش به حالت که تک فرزندي !! ميگم چرا؟ ميگه : واسه اينکه برا خوردن ته ديگه مارکاروني کسي نيست شريکت شه! همچين منطقي دارن جوانانه فاميله ما!!! فک و فاميله داريم؟


مامانم داره ميره تركيه مامان بزرگم سفارش كرده حتما خونه عدنان سريال عشق ممنوع رو پيدا كنه و بهش بگه كه سمر و مهند دارن بهش خيانت ميكنن :| فک و فاميله داريم؟


ظهر رسيدم خونه هيچکس خونه نبود ناهارم نداشتيم زنگ زدم مادرم ميگم ناهار چيه؟ ميگه گوشت گذاشتم بيرون... :O يه لحظه احساس کردم گربه ام. فک و فاميله داريم؟


با بابام رفتم تو اينترنت واسه ثبت نام دانشگاه بعد يه صفحه رو ميخواست اشتباه باز كنه گفتم نــرين توش (نرو تو سايت)عصباني شده ميگه چي؟ !بي ادب نرينم توش؟! برو بيرون :|

من :O فک و فاميله داريم؟

ديشب نشستيم پاي ماهواره سريال عاشقانه ميبينيم. زن داداشم (كه نوعروسم هست) برگشته با عشوه به داداشم ميگه:

مهرداد، اگه چي بشه تو منو ميبري طلاق ميدي؟

داداشم خيلي جدي برگشته ميگه:

اگه سكه برگرده به همون 400تومن!!

ما :))) زن داداش :((( فک و فاميله داريم؟


تخم مرغ رنگي درست کردم با طراح هاي هنري ..دوست خواهرم اومده خونه خواهرم از طرح هاي من براش تعريف ميکنه بعد بر ميگرده به من ميگه :تخماتو به ليدا نشون بده :|:|

فک و فاميله داريم؟

مامانم اومده ميگه امشب داييم داره مياد اينجا سعي کن آبروداري کني!

ميگم مثلا بايد چيکار کنم؟

با جديت تمام ميگه هيچي،فقط از اتاقت بيرون نيا!!! :|فک و فاميله داريم؟


يه بار دختر عموي 3 سالم رو با خودمون برديم شام بيرون و پيتزا خورديم.وقتي برگشتيم خونه باباش ازش پرسيد با عمو اينا شام چي خوردي؟جواب داد:

هيچي بهم ته ديگ دادن با سوسيس
فک و فاميله داريم؟

پسرم شش سالشه اومده با دوربين از من عكس گرفته ميگه ميخوام بزرگ شدم به پسرم نشونش بدم بگم اين بابام بود!!! بهش ميگم پسرت خودش منو ميبينه ديگه. ميگه معلوم نيست. مگه من باباي خدا بيامرزتو ديدم ؟!!!! :|پسره من دارم ؟؟!!! فک و فاميله داريم؟


مامان بزرگم به جن ميگه جند! تو يه مهموني خانوادگي نشسته بوديم بحث سر جن و پري و اينا بود يهو مامان بزرگم با اعتماد به نفس كامل گفت : خونه ي فلاني كه پر از ..... !!! فك و فاميله داريم ؟


يه فاميل داريم اون زمان که جومونگ نشون ميداد 14 هزار تا صلوات نذر کرده بود که جومونگ نميره! فک و فاميله داريم؟


قلعه هزار اردک يادتونه؟ يه Nany بود توش، اصولاً اهل در زدن يا حتّي نيگاه کردن به در و اينا نبود، همينجوري زارپ ميومد تو اتاق در و ديوارو خورد ميکرد؟

هيچي. خواستم بگم ما يه دونه توپّشو تو خونه داريم.

رفتم خونه مادربزرگم ميبينم داره دنبال يه چيزي ميگرده . ميگم مامان جون دنبال چي ميگردي؟ ميگه محمد ببين اين فيليکسُ پيداش نمي کني؟ گفتم :فيليـــــــکس؟؟؟؟؟؟؟ فيليکس ديگه چيه؟ اين که اسم پسره تازه خارجيم هست؟ چي ميگي مامانجون؟ بعده کلي توضيح که داده فهميدم منظورش کليبس بوده...... تلفظ ما داريم؟ مامانجونه ما داريم؟


خواهرم هر روز(هر روز) مي خواد بره سر کار دنده عقب مي ره مي زنه به ماشين همسايمون! بعد زنگ خونشون رو مي زنه ميگه: حاج آقا من زدم به ماشينتون!

امروز حاجي گفته:عيبي نداره دخترم ولي تو که هر روز مي زني بهش منم ميگم عيب نداره لااقل بزار صبحا بخوابيم ساعت هفت بيدارمون نکن! فک و فاميله داريم؟

يکي از فاميل هاي سن بالامون که تازه کار کردن با اينترنت رو ياد گرفته بهم گفت برام ايميل درست کن. براش درست کردم. بعد ميگم ايميلت اينه، پسوردش هم اينه.حالا به دوستاش پيامک زده گفته: "آدرس ايميل و پسورد اينجانب ... ميباشد. منتظر ايميل هاي شما هستيم" من :| فک و فاميله داريم؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 67,766
  • بازدید کلی : 2,254,394
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: