loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 2304 زمستان 1391 نظرات (0)

انتخاب/رویای ما/طرفدار/حالم عوض میشه/اسمم داره یادم میره/آینده/خیلیا/امون از تو/زود تموم میشه/چه خوابهایی/تقدیر/بیا/خانه خراب/آزادی/سبب/ترس/شیرین و فرهاد/آدم و حوا/با من باش/می خوام برم/مادر/با تموم یک دلی/من و تو/دل من تو رو می خواد/بی تو هرگز
انتخاب
درگیر رویای توام
منو دوباره خواب کن 
دنیا اگه تنهام گذاشت
تو منو انتخاب کن 

دلت از آرزوی من
انگار بی خبر نبود
حتی تو تصمیمای من
چشمات بی اثر نبود 

خواستم بهت چیزی نگم
تا با چشام خواهش کنم 
درا رو بستم روت تا
احساس آرامش کنم 

باور نمی کنم ولی
انگار غرور من شکست 
اگه دلت میخواد بری
اصرار من بی فایدست 

هر کاری میکنه دلم 
تا بغضمو پنهون کنه 
چی میتونه فکر تو رو
از سر من بیرون کنه 

یا داغ رو دلم بذار
یا که از عشقت کم نکن 
تمام تو سهم منه
به کم قانعم نکن

رویای ما
تعبیر رویامه

(شادمهر)
من من من من من
رویایی دارم
رویای آزادی
رویایِ یک رقص بی وقفه از شادی

(ابی)
من من من من من
رویایی دارم
از جنس بیداری
رویای تسکین این درد تکراری
درد جهانی که از عشق ، تهی میشه
درد درختی که می خشکه از ریشه
درد زنایی که محکوم آزارن

یا کودکایی که تو چرخه ی کارن

(شادمهر)
تعبیر این رویا
درمون دردامه
درمون این دردا
تعبیر رویامه

(ابی)
رویای من اینه
دنیای بی کینه
دنیای بی کینه
رویای من اینه

(شادمهر)
من من من من من
رویایی دارم
رویای رنگارنگ
رویای دنیایی سبز و بدون جنگ

(ابی)
من من من من من
رویایی دارم
که غیر ممکن نیست
دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست
دنیایی که بمب و موشک نمیسازه
موشک روی خواب کودک نمیندازه
دنیایی که توی اون زندون ها تعطیلن
آدمها به جرم پرسش ...نمیمیرن...نمی میرن
طرفدار
چی تو چشاته که تو رو انقدر عزیز میکنه
این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه

اینکه نگات نمیکنم یعنی گرفتار توام
رفتن همه ولی نترس منکه طرفدار توام

هر چی سرم شلوغ شد، رو قلب من اثر نذاشت
بدون تو دنیای من انگار تمشاگر نداشت

منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی
هیچ وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ناراحتی

میخواستم نبخشمت، یکی ازت تعریف کرد
دیدن تنهایی تو منو بلاتکلیف کرد

بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد
از اونکه واسه انتقامم از تو انتخاب شد

هر چی سرم شلوغ شد، رو قلب من اثر نذاشت
بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت

منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی
هیچ وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ناراحتی
حالم عوض میشه
بی اعتمادم کن به همه دنیا یا اینکه با من باش
کنار من تنها
کنار من تنها
کنار من تنها

از اولین جملت ، فهمیده بودم زود ، عشقای قبل از تو سوء تفاهم بود

اونقدر می خوامت ، همه باهات بد شن ، با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

حالم عوض میشه
حرف تو که باشه
اسم تو بارونه
عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم ، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد ، اصلا مشخص نیست
اسمم داره یادم میره
اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی
حالا که عاشقت شدم تو اعتنا نمیکنی 

دلتنگتر میشم ولی نشنیده میگیری منو
هنوز همه حال ِ تو رو از من فقط میپرسن و....

با اینکه با من نیستی .. دیوونه میشم از غمت
اصلا نمیخوام بشنوم که اشتبا گرفتمت 

داشتن ِ تو کوتاه بود.. اما همونم کم نبود
گذشته بودم از همه ....هیچ کس به غیر تو نبود 

حقیقت و میدونی و ازم دفاع نمیکنی...
کنار تو می میرم و تو اعتنا نمیکنی 

مردم تو رو از چشم ِمن امشب تماشا میکنن
فردا غریبه ها منو پیشِ تو پیدا میکنن 

کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری 
به روم نیاری که چقد میخوام که از پیشم نری 

هر بار با شنیدن صدای تو آروم شدم 
حتی واسه ی رفتنت پیش ِ همه محکوم شدم
آینده
با تو که حرف میزنم صدامو صاف میکنم
دارم به زیبایی تو باز اعتراف میکنم

با تو که حرف میزنم آینده ی من روشنه
دنیام دستای توه که تو دستای منه

ثانیه ها کنار تو به مردن عادت میکنه
حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن

وقتی بهم زل میزنی دیگه نفس نمیکشم
اینقدر آرومم پیش تو میترسم از آرامشم

ثانیه ها کنار تو به مردن عادت میکنه
حتی برا رفتن ما همه حسادت میکنن
خیلیا
خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن
ببینَنِت از دور یا با تو تنها شن

ای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاری
آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری

وقتی که بیداری آرومی انگاری
وقتی خوابی پیرهن من روته

مهم نیست چی میگن راجع به تو با من
دوسِت دارم به خودم مربوطه

نه خودم نه خدا کی میدونه کجا
تورو از تو میخوام با تموم وجودم

از ضدا از سکوت تو شب برهوت
دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود

وقتی که بیداری آرومی انگاری
وقتی خوابی پیرهن من روته

مهم نیست چی میگن راجع به تو با من
دوسِت دارم به خودم مربوطه
امون از تو
تو نگات مسیر عشقو
به دلم نشون میده
تو نگات قشنگه وقتی
به دلم امون میده

خنده هات بغل بغل رازقیه
انتخاب من و تو عاشقیه

امون از چشمای تو
وقتی که بارون میباره

امون از لبای تو
وقتی میگه دوسم داره

وای امون از وقتی که
میخوای با من پا به پا شی

منو از من بگیری
سر سبد عاشقا شی

وای امون از تو (4)

تو نگات مسیر عشقو
به دلم نشون میده
تو نگات قشنگه وقتی
به دلم امون میده

خنده هات بغل بغل رازقیه
انتخاب من و تو عاشقیه

امون از چشمای تو
وقتی که بارون میباره

امون از لبای تو
وقتی میگه دوسم داره


وای امون از وقتی که
میخوای با من پا به پا شی

منو از من بگیری
سر سبد عاشقا شی

وای امون از تو (4)
زود تموم میشه
نگو باور کنم رفتی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سخته

همیشه اولش عشقه
همیشه اولش خوبه
کجای جاده جا موندی
دلم بدجوری آشوبه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدنو آرزوم میشه

چرا هر چی که خوبه زود تموم میشه
داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدنو آرزوم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدن آرزوم میشه

نگو باور کنم رفتی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سخته

همیشه اولش عشقه
همیشه اولش خوبه
کجای جاده جا موندی
دلم بدجوری آشوبه


چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدنو آرزوم میشه

چرا هر چی که خوبه زود تموم میشه
داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدنو آرزوم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
داره گرمای دستات بی دووم میشه

چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدن آرزوم میشه


چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه
تو رو از دور دیدن آرزوم میشه

تو رو از دور دیدن آرزوم میشه
چه خوابهایی
چه خوابایی برات دیدم
چه فکرایی برات داشتم
کسی رو
حتی یه لحظه
بجای تو نمی ذاشتم

چه خوبایی برات دیدم
چه فکرایی برات داشتم
کسی رو
حتی یه لحظه
به جای تو نمیذاشتم

تو این روز ها
نمیدونی
با عشق تو کجا میرم
چه آسون 
دل به تو بستم
منی که سخت میگیرم

به همه میخندی
با همه دست میدی
دستتو میگیرم
دستمو پس میدی
اما دوست دارم
اما دوست دارم

پشت من بد میگی
حرف مردم میشم
دستشو میگیری
عشق دوم میشم
اما دوست دارم
اما دوست دارم

چه خوابایی برات دیدم
چه رنگی 
زدی دنیامو
تو چشمای تو میدیدم
تمومه آرزهامو

به همه میخندی
با همه دست میدی
دستتو میگیرم
دستمو پس میدی
اما دوست دارم
اما دوست دارم

تقدیر

باید تو رو پیدا کنم
شاید هنوزم دیر نیست
تو ساده دل کندی ولی
تقدیر بی تقصیر نیست
با اینکه بی تاب منی
بازم منو خط میزنی
باید تو رو پیدا کنم
تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثله من
می تونه آرومت کنه؟
اون لحظه های آخر از
رفتن پشیمونت کنه
دلگیرم از این شهر سرد
این کوچه های بی عبور
وقتی به من فکر می کنی
حس می کنم از راه دور

آخر یه شب این گریه ها
سوی چشامو میبره
عطرت داره از پیرهنی
که جا گذاشتی میپره
باید تو رو پیدا کنم
هر روز تنها تر نشی
راضی به با من بودنت
حتی از این کمتر نشی
پیدات کنم حتی اگه
پروازم و پر پر کنی
محکم بگیرم دستتو
احساسمو باور کنی

پیدات کنم حتی اگه
پروازم و پر پر کنی
محکم بگیرم دستتو
احساسمو باور کنی

باید تو رو پیدا کنم
شاید هنوزم دیر نیست
تو ساده دل کندی ولی
تقدیر بی تقصیر نیست

باید تو رو پیدا کنم
هر روز تنها تر نشی
راضی به با من بودنت
حتی از این کمتر نشی


بیا

لحظه ها همیشه خواستن که تورو بگیرن از من
چه غریب و ناشناسه جاده ی به تو رسیدن
همیشه یه چیزی بوده شوقه تو از دل ربوده
ولی یک تپش دل من از غمت جدا نبوده
بیا بیا، بیا بیا بیا
بیا بیا، بیا بیا بیا


یه روز چشماتو وا کنی میبینی من تموم شدم
میبینی جام چه خالیه یا رفته ام پی خودم
اگه یه روز و روزگار پیشه خودت باز بشینی
تمومه این روزا رو جلو چشمات باز میبینی
بیا بیا، بیا بیا بیا
بیا بیا، بیا بیا بیا


لحظه ها همیشه خواستن که تورو بگیرن از من
چه غریب و ناشناسه جاده ی به تو رسیدن
همیشه یه چیزی بوده شوقه تو از دل ربوده
ولی یک تپش دل من از غمت جدا نبوده
بیا بیا، بیا بیا بیا
بیا بیا، بیا بیا بیا


چقدر ما فاصله داریم چرا اینو نفهمیدم؟
کاش اون روزا میمردم و یه جور اینو میفهمیدم
دیگه برام نمی مونی تو چشمات اینو می خونم
چقدر دلم گرفته باز نمی دونم چی بخونم
بیا بیا، بیا بیا بیا
بیا بیا، بیا بیا بیا


خانه خراب

خانه خراب تو شدم
به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم
منجی جاودانه شو

ای کوه پر غرور من
سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی
عاشق با تو بودنم

روشن ترین ستاره ام
می خواهمت می خواهمت
تو ماندگاری در دلم
می دانمت می دانمت


ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
نبود تو نبود من

خانه خراب تو شدم
به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم
منجی جاودانه شو

ای کوه پر غرور من
سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی
عاشق با تو بودنم

روشن ترین ستاره ام
می خواهمت می خواهمت
تو ماندگاری در دلم
می دانمت می دانمت


ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من
نبود تو نبود من


آزادی


نمی دونم چرا
هنوز یاد تو می افتم
که با هر قطره ی اشکت
منم مثل تو آشفتم
نمی دونم چرا
منم مثل تو بی تابم
شبایی که تو بیداری
بیاد تو نمی خوابم
اونقدر گفتن که آزادیم
به مرگ ساده تن دادیم
شاید از جرم دیروزه
که به این روز افتادیم
منم همرنگ تو میشم
سراغ عشق رو میگیرم
که با هر قطره ی خونت
منم مثل تو میمیرم
پای حرف تو می مونم
که امید و به من دادی
منم همراه تو میشم
به عشق صبح آزادی
به عشق صبح آزادی

سکوت رو میشکنیم ما
بفهمن که هنوز هستیم
با فریادت نشون میدی
که از هیچی نمی ترسی
داره آروم جون میده
نزدیکه مرگ و فهمیده
نمی دونم چرا اما
آزادی بوی خون میده


سبب

سبب منم که میشکنم
اما حرفی نمی زنم
اگه هیچکس برام نموند
واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام
بی تو فقط گریه می خوام
کی میدونه این حسرتا
چه کرده با روز و شبام
زندگیم یه دنیایی
یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری
من یه مرداب تو دریایی

از این گریه چه می دونی
نه دردمی نه درمونی
به چه امید می خوایی باشی
به پیش دردام بمونی
زندگیم یه دنیایی
یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری
من یه مرداب تو دریایی

سبب منم که میشکنم
اما حرفی نمی زنم
اگه هیچکس برام نموند
واسه اینه که سبب منم

سبب منم که میشکنم
اما حرفی نمی زنم
اگه هیچکس برام نموند
واسه اینه که سبب منم


ترس

ترس

ترسم از دست تو بوده

برای خواستن عشقم نیاد اون...
نیاد اون روزی که دیره
واسه ی داشتن عشقم نیاد...

ترس، ترسم از اینه که روزی
من به یاد تو نباشم دیگه دل...
دیگه دل سرد بشم از تو
برم و با تو نباشم، برم و با تو نباشم

ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم
واسه بدبینی و حرفات تو رو تنها بذارم
ترس من از خنده های تلخ و بی روح لب توست
کاش بدونی دل تنهام گم شده تو این شب توست

ترس، ترسم اینه که دیر بفهمی
عشق پاک و تو نگاهم، دیگه آ...
دیگه آرزوم نباشه بمونیم همیشه با هم آ...

ترس، ترسم از اینه که روزی
من به یاد تو نباشم، دیگه دل
دیگه دل سرد بشم از تو
برم و با تو نباشم، برم و با تو نباشم

ترس من اینه که روزی روی قولم پا بذارم
واسه بدبینی و حرفات تو رو تنها بذارم
ترس من از خنده های تلخ و بی روح لب توست
کاش بدونی دل تنهام گم شده تو این شب توست


شیرین و فرهاد

می خوام بگم قصه ی شیرین و فرهادو من
که چه جوری شدن عاشق و دلدار هم
همه فکر می کنیم عاشقیم ای وای من
ولی کور خوندیم دنیای من

روزی روزگاری فرهاد من عاشق شیرین شد ای وای من
دست بر قضا شیرین من جایی اسیر شد ای وای من
از عشق بی خبر شیرین من وای وای وای فرهاد من
وای وای وای شیرین من

شیرین تو دست پادشاه فرهاد اسیر یک نگاه
شیرین تو دست پادشاه فرهاد، حالا دیگه فرهاد
واسه ی شیرین من راهی نداره جز کندن کوه غم
حالا دیگه تیشه شد همراه من آخه شیرینو می خواد فرهاد من

روزی روزگاری از کوه غم پیر مخوفی رفت پیش فرهاد من
پیر مخوف گفت به فرهاد من شیرین تو مرده ای وای من
از حسادتش بود اون پیرزن وای وای وای فرهاد من
وای وای وای شیرین من

حالا دیگه تیشه ی همراه غم شده دیگه قاتل فرهاد من


آدم و حوا

من و تو آدم و حوا نبودیم
جدا از مردم دنیا نبودیم
من و تو با همین مردم نشستیم
ولی انگار با اینا نبودیم
من و تو با همین مردم نشستیم
ولی انگار با اینا نبودیم
من و تو تا نفس باشه من و تو
من و تو تا قفس باشه من و تو
من و تو حرفمون حرف هوس نیست
اگر هم از هوس باشه من و تو
من و تو حرفمون حرف هوس نیست
اگر هم از هوس باشه من و تو


من و تو جونمون از هم جدا نیست
من و تو با تو و من بین ما نیست
من و تو یکی هستیم تا اون حد که دیگه
دل تنهایی ما غیرِ خدا نیست
من و تو تا نفس باشه من و تو
من و تو تا قفس باشه من و تو
من و تو حرفمون حرف هوس نیست
اگر هم از هوس باشه من و تو
من و تو حرفمون حرف هوس نیست
اگر هم از هوس باشه من و تو


با من باش

امشب انگار خون تازه ای تو رگهای منه
یکی از عمق سکوتم داره فریاد میزنه
منو از جاده نترسون نگو که فاصلمون
صد تا کفش سربیو صد تا عصای آهنه

تو سرم افتاده امشب هوس قدم زدن
رد شدن از دل آتیش تو یه چشم به هم زدن
پا به پای سیم گیتار خوندن از گذشته ها
تو هوای روشن و پاک ترانه دم زدن

نازنین فقط توی همین نفس با من باش
بگو هستی که برم به این قفس با من باش
گوش بده نبض ترانه تنها با تو میزنه
بی بی ترانه ها تویی و بس با من باش

بیا امشب از حصار هر بهانه رد بشیم
لهجه ناب و زلال این شبو بلد بشیم
ما دوتا رودخونه ایم تو دریا میرسیم به هم
نکنه طعمه دیواریا سرده سد بشیم

ولی انگار که دارم با خودم حرف میزنم
نازنینم تو کجایی صداتو نمیشنوم
نگا کن فقط یه سایه پابه پای من میاد
سایه طعنه میزنه تنها رفیق تو منم


می خوام برم

مي خوام برم پا ندارم
مي خوام نرم جا ندارم 
گريه كنم دل ندارم 
داد بزنم نا ندارم
بودنم با تو حرومه
ديگه همه چي تمومه
آخ که اين لحظه چه شومه
چه شومه

من دلم تنگ ميشه 
تو دلت سنگ ميشه
نذار اين تنگ بلور 
بشكنه با اين غرور


ميخوام برم پا ندارم 
مي خوام نرم جا ندارم
گريه كنم دل ندارم 
داد بزنم نا ندارم
بودنم با تو حرومه 
ديگه همه چي تمومه 
آخ که اين لحظه چه شومه
چه شومه

من دلم تنگ ميشه 
تو دلت سنگ ميشه
نذار اين تنگ بلور 
بشكنه با اين غرور

من دلم تنگ ميشه 
تو دلت سنگ ميشه 
نذار اين تنگ بلور
بشكنه با اين غرور


مادر

يه لقمه نون يه کاسه ماست یه دل خوش يه حرف راست
يه مادر از تبار نور دار و ندارم هميناست
تو لحظه های تنهایی محرم راز من تویی
تو اوج دل شکستگی تنها پناه من تویی

وقتی حسابی ابريم سر روی شونه ات ميذارم
بازم مثل بچگی ها همش بهونه ميارم
مثل همون بچگی ها که بر نمی گرده ديگه
ميشم همون که دردشو جز تو به هیچ کی نميگه
ميخوام هميشه اون دعات پشت و پناه من باشه
نگاه مهربون تو گرمی راه من باشه


يه لقمه نون يه کاسه ماست یه دل خوش يه حرف راست
يه مادر از تبار نور دار و ندارم هميناست
تو لحظه های تنهایی محرم راز من تویی
تو اوج دل شکستگی تنها پناه من تویی

وقتی حسابی ابريم سر روی شونه ات ميذارم
بازم مثل بچگی ها همش بهونه ميارم
مثل همون بچگی ها که بر نمی گرده ديگه
ميشم همون که دردشو جز تو به هیچ کی نميگه
ميخوام هميشه اون دعات پشت و پناه من باشه
نگاه مهربون تو گرمی راه من باشه


با تموم یک دلی

با تموم یكدلی
تو بمون برای من

دودلی هامو ببخش
بگذر از خطای من

اگه تردید به عشق
خیمه زد تو باورم

اگه فكر رفتن تو
گذشته از سرم
اگه فكر رفتن تو
گذشته از سرم

تو دلیل بودنی
تویی اون اوج نیاز

روی قله دلت
واسه من خونه بساز

لحظه ندیدنت
آخر راه منه

پل برگشتنمو
هجرت تو میشكنه
پل برگشتنمو
هجرت تو میشكنه

تو عبور صخره‌ها
از خودم كه بگذرم

ولی دستای تورو
عاشقونه می‌برم

تو ستاره‌ای برام
بی تو شب تاریكیه

تو سكوت چشم تو
دیگه خوندنم چیه

چی میشد عاقبتم
بی تو تواین همه راه
روی تردید
دلم خط بكش خط سیاه
چی میشد عاقبتم
بی تو تواین همه راه
روی تردید
دلم خط بكش خط سیاه


من و تو

(گروهی)
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو

من و تو ، من و تو
همسفر یه جاده بودیم یادته؟
هر دومون خسته
ولی پیاده بودیم یادته؟
وقتی بارون میومد یه گوشه چادر میزدیم
دلمون خوش که رسیدنِ به صبح رو بلدیم
(گروهی)
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو


ولی از میونِ راه تنها گذاشتی دلمو
دل سپردی به سیاهی جا گذاشتی دلمو
منِ ساده فکر میکردم تو همیشه با منی
کاش از اوّل میدونستم که تو فکر رفتنی
منِ ساده فکر میکردم تو همیشه با منی
کاش از اوّل میدونستم که تو فکر رفتنی
(گروهی)
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو



من و تو ، من و تو
همسفر یه جاده بودیم یادته؟
هر دومون خسته
ولی پیاده بودیم یادته؟
وقتی بارون میومد یه گوشه چادر میزدیم
دلمون خوش که رسیدنِ به صبح رو بلدیم
(گروهی)
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو


ولی از میونِ راه تنها گذاشتی دلمو
دل سپردی به سیاهی جا گذاشتی دلمو
منِ ساده فکر میکردم تو همیشه با منی
کاش از اوّل میدونستم که تو فکر رفتنی
منِ ساده فکر میکردم تو همیشه با منی
کاش از اوّل میدونستم که تو فکر رفتنی
(گروهی)
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو
بعضی ها شیشه ای اند
بعضی ها سنگند مثل تو
بعضی ها ذلالنو
بعضی دو رنگند مثل تو


دل من تو رو می خواد

اگه حتي عطر دستاي تو از يادم بره
يا اگه خورشيد چشماي تو از يادم بره
دل من تورو ميخواد ( 4 مرتبه )
هر جاي دنيا كه باشي
دل من تو رو ميخواد
اونور ابرا كه باشي
دل من تو رو ميخواد
تو برام كعبه عشقي
توبرام قبله حاجت
از تو گفتن با تو موندن
واسه من شده عادت
دل من تو رو ميخواد ( 4 مرتبه )
اگه حتي عطر دستاي تو از يادم بره
يا اگه خورشيد چشماي تو از يادم بره
دل من تورو ميخواد ( 4 مرتبه )
هر جاي دنيا كه باشي
دل من تو رو ميخواد
اونور ابرا كه باشي
دل من تو رو ميخواد
تو برام كعبه عشقي
توبرام قبله حاجت
از تو گفتن با تو موندن
واسه من شده عادت
دل من تو رو ميخواد ( 4 مرتبه )


بی تو هرگز

به شهر عشق نمی رم بي تو هرگز
نشم عاشق نمی رم بي تو هرگز

غروب بی كسی ها مونسم شد
ببين بی تو چه پيرم ، بي تو هر گز

نياي روزی كه رو لب باشه آهی
نه عشق باشه نه از من يه نگاهی

نيای روزی ببينی از غم تو
نمونده بر سرم موی سياهی ، موی سياهی

ميدونم كه تو عاشق پرستی
به رو من چرا درها رو بستی

نميگيری سراغی از دل من
چرا كوه اميدم رو شكستی

نه يه لبخند ، نه حرفی تازه دارم
تو رفتی ، جز خدا چيزی ندارم

نياد روزی ببينم بي قرارم
به راهی پر ز غم عزم ديارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 2,184
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,058
  • بازدید ماه : 6,058
  • بازدید سال : 73,322
  • بازدید کلی : 2,259,950
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: