loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1159 زمستان 1391 نظرات (0)

نسبت به تو حس کور ميلي دارم دور و بر خود هزار ليلي دارم من ناز نمي خرم شما هم نفروش چون عاشق کشته مرده خيلي دارم . . .

________________________________________________________________


يادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتي كوچيكي واسه دوست داشتن.من رفتم و بزرگ شدم اَن قدر بزرگ كه يادم رفت دوستت داشته باشم

________________________________________________________________


اگه يه روزي حس كردي دنيا و آدماش به تو اخم كردن ، دليلشو تو لبهاي بدون لبخند خودت جستجو كن

________________________________________________________________


خدا عشق را به شما هدیه نداد تا آن را در قلب خویش نگه دارید؛ عشقی که ابراز نشود، عشق نیست

________________________________________________________________


تورا آرزو نخواهم کرد ، هيچوقت ! تو را لحظه اي خواهم پذيرفت که خودت بيايي با دل خود ، نه با آرزوي من

________________________________________________________________


تنها گرگها نيستند که لباس ميش مي پوشند
گاهي پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن مي کنند..
عاشق که شدي کوچ ميکنند

________________________________________________________________


بيستون تو سرت بخوره
تو همين يك وجب ديوار فاصله را بردار...من باورت مي كنم!

________________________________________________________________


خيلي از يخ كردن هاي ما از سرما نيست.....لحن بعضي ها زمستونيه......

________________________________________________________________


در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است وقتی با این انهدام  سخت از چشمانم افتادی !

________________________________________________________________


مرده شور تو ...
و اون عشق ات را ببرند
كه همه براي عشق شان " گل " مي چينند.....
اما تو , تنها چيزي كه واسه من مي چيدي.......
" صغري , كبري " بود

________________________________________________________________


خواهش میكنم : بی حوصلگی هایم را ببخش ، بداخلاقی هایم را فراموش كن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تورا می بخشم كه مسبب همه ی اینهایی

________________________________________________________________


گريه کردم تابدونى زندگى بى غم نميشه اگه
اس ام اس بفرستى ازخوشگليت کم نميشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,030
  • بازدید ماه : 2,030
  • بازدید سال : 69,294
  • بازدید کلی : 2,255,922
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: