loading...
yoursms | یور اس ام اس
تبلیغات

http://www.up.98ia.com/images/a8gd142csxhxcc8jzs16.gif


http://s4.picofile.com/file/7794911719/468%C3%9760_2.gif


http://s1.picofile.com/file/7783461284/468_75.gif

آخرین ارسال های انجمن
Ali sh بازدید : 1288 پاییز 1390 نظرات (8)

گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم!
فضاي اتاق براي پرواز کافي نبود

_________________________________________________

ساقيا باز خماريم به جامى بنواز / خاطر خسته ما را به سلامى بنواز
گرمي سر نشود بگذري در كوچه ما / گاه گاهي دل ما را به پيامي بنواز

______________________________________________

عشق معني لبخند ماست / معني لبخند ما، پيوند ماست
عشق يعني اينکه باور کنيم / يک دل ديگر ارادتمند ماست

_________________________________________________

همه عمر بر ندارم سر از اين خمار مستي که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستي

_________________________________________________

من عشق را درتو
تو را در دل
دل را در موقع تپيدن
و تپيدن را به خاطر تو دوست دارم

_________________________________________________

زندگي زيباست حتي اگر کور باشي
خوش آهنگ است حتي اگر کر باشي
مسحور کننده است حتي اگر فلج باشي
اما بي ارزش است اگرثانيه اي عاشق نباشي

_________________________________________________

عشق حيات عاشق را تشکيل مي دهد وگرنه معشوق بهانه است

_________________________________________________

من با خنده هاي تو ديوونه بازي ميکنم
تو بگو دوست دارم من تورو رازي ميکنم
من ميخوام قد يه دنيا منو دوس داشته باشي
چون ميميرم اگه تو يه روز ازم جدا بشي

_________________________________________________


وبر است اين چشم ها حيف است خوابش مي کني
تا به کي قلب مرا هر شب جوابش مي کني
آن قدر سيب گناه از چشم هايت مي کند
مطمئناً يک شبي آدم حسابش مي کني

_________________________________________________

من و تو پايه ي برج عاشقاييم
من و تو سنگ صبور قصّه هاييم
قلب ما،قلب قناري هاي ساکت
من و تو تازه نفس،اوّل راهيم

_________________________________________________

من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به يادگار دردي دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم

_________________________________________________

تو مپندار که خاموشي من ذکر فراموشي توست / بلکه هر لحظه دلم مست تماشايي توست



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سلام دوست خوبم در تاریخ 1392/05/26 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم
وبلاگ خيلي جالب و خوبي داري واقعا لذت بردم خوشحال ميشم به وبلاگ من
هم سر بزني و نظرت رو در مورد وبلاگم بدي.0912music.mihanblog.com

راستي وبلاگ من هر روز آبديت ميشه آهنگ جديد خواستي بيا به وبلاگم.

موفق باشي
خدا نگهدار

این نظر توسط Civil World در تاریخ 1392/05/08 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

دنیای عمران :: بزرگترین وبسایت مهندسی عمران در ایران

مهندسان عمران حتمی به ما سر بزنید...

این نظر توسط در تاریخ 1392/01/01 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام.اگه میخوای آمار وبلاگتو چند برابر کنی برو به این سایت http://www.hit.ultrasoft.ir

این نظر توسط پارس هاست در تاریخ 1391/12/25 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

پارس هاست میزبان سایت های شماست!
پارس هاست با سرورهای پرسرعت لایت اسپید میزبان قدرتمند شماست.
هاست رایگان اسپانسری را از پشتیبانی دریافت کنید به همراه وبسایت اماده!
نصب اسکرپیت های شما
راه اندازی فیسبوک
راه اندازی فوتو بلاگ
راه اندازی وبسایت حرفه ای
و نصب هر اسکرپیتی. ! !
لینک:
www.pars-gp.ir
پشتیبانی 24 ساعته

این نظر توسط عکاشه در تاریخ 1391/12/08 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

من عکاشه هستم اگر مایل به تبادل لینک هستید به سایت من سری بزنید.

این نظر توسط sms majani در تاریخ 1348/10/11 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

با سلام دوست عزیز
من یک نرم افزار میفروشم که با آن میتوانید به صورت نامحدود و رایگان به شماره های ایرانسل اس ام اس بفرستید !!!!
مزایای این نرم افزار این است که میتوانید از هر شماره ای که میخواهید اس ام اس بفرستید !!!!! مثل : 0912345679
یا 111111111111 یا هر شماره موبایل دیگری !
برای اطمینان شما از صحت برنامه برای شما امکان تست از این نرم افزار را گذاشته ایم !
قیمت 20 هزار تومان برای یک عمر میباشد !
برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید
www.vestook.com/sms
yahoo id : vpnarzan@ymail.com
tell : 09174905983

این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود ...
وب خوبی دارید ، معلومه واسش خیلی زحمت کشیدید . البته هنوز هم جای کار داره ...موفق باشید ...
خوشحال می شم سری هم به من بزنید و نظرتونو بگید ...
سپاس ...

این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب
از مطالب وبلاگ شما استفاده کردم امیدوارم موفق باشید
اگه زحمتی نیست به وبلاگ من هم سری بزنید و نظرتونو مکتوب اعلام کنید
سپاس و درود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یور اس ام اس اس ام اس عاشقانه / فلسفی / سرکاری / مناسبتی / جوک / مطالب خنده دار / رینگتون / آف تصویری/ متن ترانه / بروزترین سایت اس ام اس و مطالب فرهنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 192
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 222
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,356
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,063
  • بازدید ماه : 3,063
  • بازدید سال : 70,327
  • بازدید کلی : 2,256,955
  • نرخ پیامک ها

          

    همراه اول : (0913 ، 0912 و ...)
    فارسی: 9 تومان

    انگلیسی: 22 تومان

    ایرانسل
    : (0935 ، 0936 و ...)
    فارسی: 10 تومان

    انگلیسی: 16 تومان

    تالیا
    : (0932)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    اسپادان : (0931)
    فارسی: 16 تومان

    انگلیسی: 16 تومان


    رایتل:(---)
    فارسی : 10.5 تومان

    انگلیسی : 19.5 تومان

    ________________________

    تعداد حروف یك اس ام اس :
    فارسی: (70)  انگلیسی: (160)
    مطالب خنده دار سریالی
    فک فامیله داریم سری1
    فک فامیله داریم سری 2
    فک فامیله داریم  سری 3
    فک فامیله داریم سری 4
    فک فامیله داریم سری 5

    -------------------------------------

    توهمات فانتزی سری 1
    توهمات فانتزی سری 2


    -------------------------------------

    تاحالا دقت کردین سری 1
    تاحالا دقت کردین سری 2

    تاحالا دقت کردین  سری 3
    تاحالا دقت کردین سری 4

    -------------------------------------

    قوانین موروفی سری 1
    قوانین موروفی سری 2
     قوانین موروفی سری 3

    -------------------------------------

    مملکته داریم سری 1

    مملکته داریم سری 2
    مملکته داریم سری 3

    -------------------------------------
    تبلیغات
    http://s2.picofile.com/file/7782833438/120.gif

    http://s4.picofile.com/file/7807522040/yoursms.gif

    http://s4.picofile.com/file/7949202682/45335297262526802201.gif
    معرفی سایت به دوستان
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما: